.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه هم اندیشی رابطین ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاههای ساری مطرح شد ؛
دکتر منصور رنجبر : بیانیه رهبر انقلاب نقشه‌ راه نخبگان و جوانان دانشگاهی است
شمال نیوز: جلسه هم اندیشی رابطین ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مازندران و رابطین ایثارگران دانشگاه ها و مراکز آموزشی شهرستان ساری برگزار شد.....
دکتر منصور رنجبر : بیانیه رهبر انقلاب نقشه‌ راه نخبگان و جوانان دانشگاهی است

شمال نیوز: جلسه هم اندیشی رابطین ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مازندران و رابطین ایثارگران دانشگاه ها و مراکز آموزشی شهرستان ساری برگزار شد.

 

به گزارش شمال نیوز ،  دکتر منصور رنجبر  ، مدیر ستاد و شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این نشست با اشاره به بیانیه هوشمندانه رهبر معظم انقلاب که در ابتدای چهلمین سال دوم انقلاب صادر شد،  از این بیانیه به عنوان نقشه‌ کامل راه برای نخبگان و جوانان دانشگاهی جهت طی کردن مسیر علمی در آینده یاد کرد و خواستار توجه به مبانی راهبردی آن شد.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در جمع رابطین ایثارگران دانشگاه ها و مراکز آموزشی شهرستان ساری با  بیان اینکه مشکلات خاصی که دانشجویان شاهد و ایثارگر در خانواده های خود تجربه می کنند و استرسی که دارند درک گردد افزود:  بايد مسائل بهداشت روان دانشجويان شاهد و ايثارگر از بدو ورود به دانشگاه  مورد بررسي قرارگيرد و از نظر روانشناختي نيز از ترم اول تا پايان دوران تحصيل مورد حمايت قرار بگيرند . 

 

دکتر سید عباس موسوی خواستار تمرکز  به مسائل  دانشگاه شد و خاطر نشان کرد: باید وارد شوند تا بتوانند راه فرهنگ و ایثار شهدا را ادامه دهند و ماهم قدمی در این راه برداشته باشیم.

 

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد: با استفاده حداکثری از  امکانات آموزشی و مالی و بهره گیری از اساتید مشاور به تقويت بنيه علمي دانشجويان شاهد و ايثارگر کمک کنيم و افرادتوانمندي به جامعه  وارد نماييم  تا در جهت ادامه راه شهدا و ايثارگران گام هاي موثر و سازنده برداريم.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.